Novski portal dio projekta NEWLOCAL – New approaches for local media

Finansiran iz EU programa Kreativna Evropa, projekt NEWLOCAL zajednički je poduhvat koji okuplja lokalne medije iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Crne Gore. Glavni cilj projekta je razviti inovativne strategije i tehnologije za povećanje angažmana publike i, zauzvrat, povećanje prihoda od oglašavanja.

Sažetak projekta:

Lokalni mediji imaju prednost u direktnom pristupu lokalnim korisnicima i serviranju sadržaja koji ne konkurišu velikim nacionalnim medijima. Međutim, ciljno tržište je malo, a oglašivači često nisu zainteresirani za saradnju s malim medijskim kućama. Kroz kooperativni projekt NEWLOCAL, naš konzorcij lokalnih medija će razviti novi pristup publici, što će nam takođe pomoći u razvoju novih proizvoda i prilika za povećanje prihoda od oglašavanja. Fokusiraćemo se na novu tehnologiju, prvo u obliku mobilnih aplikacija za sve medije partnere konzorcijuma, a zatim na razvoj alata za poboljšanje interaktivnosti s našim korisnicima. Fokusiraćemo se na ankete, kvizove, pametna push obaviještenja, igrifikaciju, korisnički generirani sadržaj i personalizaciju sadržaja za svakog korisnika. Tokom projekta fokusiraćemo se na internu razmjenu znanja (putem konferencija, radionica, izvještaja i programa razmjene zaposlenika), ali ćemo takođe učiniti svoje znanje javnim, jer će naši nalazi biti dostupni putem web stranice projekta za sve zainteresovane lokalne medije kako bi saznali o našim aktivnostima, istraživanjima i što je uspjelo, a što nije. Predviđamo da će nam razvoj ovih alata i proizvoda pomoći da ostvarimo dodatni prihod od oglašavanja od oko 384.000 EUR godišnje. Takođe vjerujemo da možemo zaraditi najmanje 60.000 EUR od prihoda od publike. To će imati značajan uticaj na održivost, konkurentnost i dugoročni uspjeh. Konzorcij projekta NEWLOCAL sastoji se od 10 lokalnih medija iz 4 države (Slovenija, Hrvatska, Srbija i Crna Gora). Dolazimo iz različitih pozadina (radio, novine, online), ali svi smo sada etablirani digitalni mediji, s uredničkim timovima za online produkciju i povećanje online prihoda.

NEWLOCAL konzorcijum ima za cilj ulagati u nove tehnologije kao što su:

  • Mobilne aplikacije za sve medije partnera
  • Interaktivni alati poput anketa, kvizova i pametnih push obavijesti
  • Elementi igrifikacije za povećanje angažmana korisnika
  • Platforme sadržaja koje generiraju korisnici
  • Personalizirani sadržaj za pojedinačne korisnike

U suštini, projekt ima za cilj otvoriti novi put za lokalne medije, koji je i tehnološki potkovan i finansijski održiv.

Konzorcij NEWLOCAL raznolika je grupa od 10 lokalnih medijskih tvrtki iz četiri različite zemlje:

Iz Hrvatske (HR)

  • Varaždinske vijesti d.d. (Koordinator, kontakt: Alenka Čović, alenka.covic@gmail.com)
  • Sjeverni pol d.o.o.
  • RI PORTAL j.d.o.o.
  • Pro Media d.o.o.

Iz Srbije (RS)

  • Tim za razvoj i integracije
  • doo Radio Magnum-18
  • Privredno društvo Boom93 d.o.o.

Iz Slovenije (SI)

  • NT&RC d.o.o.
  • RADIO TEDNIK PTUJ, družba za časopisno in radijsko dejavnost, d.o.o.

Iz Crne Gore (ME)

  • Digital media factory d.o.o.

Trajanje projekta: 01.06.2023. – 31.05.2025.

Projekt NEWLOCAL finansiran je sredstvima Evropske unije.

Web stranica projekta: https://newlocal.mpanel.app/

Društvene mreže:

– Facebook – https://www.facebook.com/newlocal10

– LinkedIn – https://www.linkedin.com/company/newlocal/

– Twitter – https://twitter.com/newlocal104

 

#creativeeurope

Supported by @creative.eu