Prvi put u Herceg Novom održaće se “Kenova konferencija”. Tema ovogodišnje konferencije u Hotelu Palmon Bay je “Digitalni marketing u turizmu”.
Tokom dva dana, 15. i 16. aprila, predavači će predstaviti najnovije trendove u svijetu marketinga i prezentovati pozitivne primjere iz prakse.
Cilj događaja je marketinška edukacija i priprema za predstojeću ljetnju sezonu u Crnoj Gori. Predavanja su namijenjena svim djelatnostima koje čine turizam, kao i lokalnim/državnim institucijama koje su bliske turizmu.
– Teme na konferenciji pokrivaju sve sfere digitalnog marketinga, pa će posjetioci tokom jednodnevnog predavanja naučiti sve što je neophodno za kreiranje kvalitetne promocije destinacije ili pojedinačnog ugostiteljskog objekta. Od toga kako pravilno koristiti društvene mreže u cilju promocije, do toga zašto vaš restoran mora imati kvalitetan logo – poručuju organizatori.
Radi što bolje prezentacije i pristupa problematici, predavanja su planski podijeljena, tako da je prvi dan namijenjen zaposlenima u turističkim organizacijama, turističkim agencijama i primarnim ugostiteljskim objektima (hoteli, turistička naselja, turistički rizorti i dr.).
Drugi dan konferencije prilagođen je za potrebe komplementarnih i ostalih ugostiteljskih objekata (apartmani, sobe, seoska domaćinstva, restorani, kafe barovi, plaže i dr.).
Oba dana konferencije započinju predavanjima od 11 sati, a zamišljeno je da čitav program bude konkretan i efikasan, te da ne traje duže od 4 sata.
Prvog dana konferencije, osim navedenih predavanja, organizuje se i panel diskusija na temu “Marketing u turizmu” na kojoj će nastupiti lokalni i regionalni stručnjaci u oblasti marketinga.
Učešće na konferenciji je besplatno, uz obaveznu registraciju posjetilaca na sajtu konferencije – www.kenova.marketing
Konferencija se organizuje u saradnji sa Turističkom organizacijom kao i Sekretarijatom za turizam, ekonomski razvoj i investicije Herceg Novog. Sponzor svih predavanja i panel diskusije je Jana voda.