Rizort Portonovi privlači nova tržišta sa duplo više smješatjnih jedinica

Predstojeća turistička sezona za Portonovi donosi nova iznenađenja i izazove zbog kretanja na globalnom tržištu, ali u nju ulaze s dosta entuzijazma, kazala je menadžerka za marketing i komunikacije, Adrijana Husić. Prije svega ove godine rizort ima duplo više smještajnih kapaciteta, a otvara i nova tržišta.

Husić je agenciji Mina-business kazala da je interesovanje za Portonovi, ali i Crnu Goru, sve veće, a posebno raduje interesovanje turista i posjetilaca iz Zapadne Evrope, ali i sa američkog tržišta. Zato je pred svima veliki posao privlačenja te najzahtjevnije klijentele.

Pored prvog evropskog One&Only hotela, Portonovi ima i svoje smještajne kapacitete, koji nijesu u klasičnom smislu hotelski, veće stanove i jedinice, sa bazenima, plažu, marinu…Oni su interesantni turistima koji dolaze i na duži boravak, od produženog vikenda desetodnevnog ljetovanja…

Portonovi marina je već nekoliko godina granični prelaz, a nudi i usluge sipanja goriva, kao i Portonovi Yacht Cluba. Taj klub, pored tradicionalnih i klasičnih usluga koje se očekuju od marine, nudi usluge jedrenja i učenja jedrenja turistima, gostima i lokalnom stanovništvu, podsjetila je Husić.

Ovu sezonu počeli su u Portonovom ranije, pa je prvi koncert organizovan krajem aprila. Ove sezone u Portonovom, ali i hotelu One&Only i Tapasake Portonovi klubu, biće organizovani različiti koncerti i gostovanja velikih muzičkih zvijezda iz inostranstva. Uz neke sadržaje poput aktivnosti za djecu, različitih festivala i sajmova, imaće šta da ponude gostima iz inostranstva, regiona i Crne Gore, vjeruje Husić.